2013年4月13日 星期六

第一次化療

日期:2013年3月21日(星期四)
時間:9:00am

這天終於來到!其實我都不知標靶和化療即是什麼,不過到時就會知吧!我可以做的,就是繼續帶著愉快的心情,於是我............扮醫生!哇哈哈!其實我係咪真係好低能呢?!XDD


Settle down後,家姐都要出番去,因為未到探病時間!:(

護士比了一堆藥我,唔係咁多嘛?!o.O

太匪夷所思!結果當另一個護士進來的時候,我問:「真係食咁多?」護士望了望,說:「又真係幾多咁喎!等我去check下先!」

她回來說:「真係呀!那兒其實有幾款藥的!」

我後來才知道,那堆野有一粒胃藥,10粒類固醇,3粒降尿酸藥!陰公!=____=

認識新朋友

後來對面床有人來入住,她settle down後大家聊了幾句,聊聊下我行過去傾,那就不用由床頭叫到去床尾嘛!她叫阿華,她兩年前患腸癌,現在復發,今次是她12次化療中的第10次!她是個開朗的人,她說兩年前患腸癌時信了主,打算今年完成治療後會受浸,I'm so happy for her!:D

護士見到我坐在她床尾傾計,說:「妳兩個幾時咁friend架?」阿華說:「我們是姊妹來的!」護士說:「唔係嘛?」哈哈!:D

傾到口水乾,返回自己張床休息!後來聽到隔離床Sally講電話,講到哭,因為她擔心自己的情況惡劣!我...... 忍不住拉開和她相隔的那塊布,行過去拍著安慰她,阿華也過來,大家叫她不用擔心!阿華分享她自己情況,又告訴她其他個案又怎樣,我說:「我們會陪妳走下去,妳不是得一人!」她很感動,說:「妳們都不舒服,但都過來理我...」其實我可以做的不多,只希望可以給妳多一點力量走下去...

午飯時候打止嘔針?!

過了不知多久,突然護士來幫我插個豆在手背!我...... 原本不是這麼怕痛的人,但吉多了,還是有點心寒,唯有詐死叫左先:「呀~!妳睇住呀~!>.< 」希望個護士溫柔些嘛!:P

12時許聞到飯香,但總不見有人送飯來!家姐入來,她調查到:「飯香係人地隔離房自己帶來的,我見到走廊有架送飯車,應該就來到!」


快D啦!我想食野呀!...送到來了,急不及待要吃的時候,護士不通氣地走過來,說打止嘔針,我說:「食埋飯先得唔得呀?再唔係都比我食兩啖先啦!」>.<

護士繼續自己講野:「嗱!會暈架!同埋會痛一下啫!」然後插過來,我叫了一聲:「呀!」護士說:「係喇!就係呢下啫!」家姐在笑!但我一點也不覺得好笑!=____=

之後我拿拿林扒啖飯入口,都未咬未吞落肚,我便向後達落床... 暈喇~!@@

企圖食飯時暈了...
好暈好暈!四肢發軟無力,家姐說:「迷暈黨咪就係咁囉!」嘿!咁清楚莫非妳試過?!

過了一會,我開始吞番那啖飯,繼而發現我「死剩得把口」,四肢無力啫!但我講到野食到野喎!咁... 餵過來啦!XD

但有人手勢麻麻地!我叫:「喂!咪跌落我塊臉度呀!」家姐說:「咁我好耐冇餵過人呀嘛!」

餵了幾啖後,我發現藥力散了些,再加多少少食野的意志,我好努力咁... 坐番起身爬番去床尾自己食飯!XDD

治療正式展開

一時許,戲肉到!先吊包標靶,原來好像吊鹽水咁!但由於是第一次做,不知道身體對它的反應,所以較了時間掣,控制藥水分段落和慢慢落!而化療都是這樣,有三包不同的野吊入來,一包吊完就到另一包,中間會吊鹽水沖下先!

我都不知是那一包,總之覺得我的心臟正在抗衡住撐住,有一秒想過,會否個心頂唔住即瓜架?!@@

又當不知換那一包化療藥時,護士說:「這個會有點痛架!」我隨即已叫:「好那... 痛呀!我意思係好鬼那呀!」>.< 不過那一陣又唔覺了...

搞到5點幾,終於乜都吊晒喇~!太好了!:')

探病時間

謝謝阿Sze~! :D
5:30pm-7:30pm是探病時間,家姐又返來了!她幫我買了兩本癌症的食療書,怎料隔離床對它也感興趣,所以我們給了她!:)

除此之外,我家姐傾計傾到去隔離床,要不是後來有義工找隔離床,她也不回來!o.O

後來團契的阿Sze來探我,更帶來家裡煲的粥來!太好了~!:D

之後老公出現,原本他打算7:30pm走,因為8pm要上課,但我七時許已經開始很眼訓,所以我說:「你不如走吧!就算你坐係度,我都是睡的了!」

他走之前說幫我影張相,原本影了一張昏睡的相,但他說「不夠精伶」,再來過喎! 我「精伶」了兩秒,導演收貨!我可以安心睡了!Zzzzz....


播音器阿婆

忘了說這個很精彩的院友!一個在窗邊床位的阿婆!她經常都叫護士,但叫多了,就像狼來了的故事一樣,沒人理她!然後她就不斷重複說著:「姑娘呀!姑娘!姑娘呀!姑娘!......」每次拍子和音頻都一樣!所以尚且還可以接受,重複性的pattern比較容易去ignore!^_^!

半夜兩點左右的時候,全層樓的人都被突如其來的大叫聲而吵醒!「救命呀!唔好呀!呀~!救命呀!唔要呀!......」阿婆做咩呀?!=____=

見到幾個護士在她床邊,當時都不知發生什麼事,翌日早上才知道原來護士見條片濕晒想幫佢換!之後護士們都撤退不理她了,但阿婆又繼續開了播音器,不斷重複地叫,仲好鬼好中氣......

我... 繼續塞住隻耳聽歌,不知過了多久,至少45分鐘吧!阿婆仍在叫,而我有幸睡著了... 怎知道自己曾睡著過?是因為四時許又被阿婆吵醒,有被吵醒才知自己有睡著過囉!

阿婆又自言自語:「師傅!師傅呀!師傅!師傅呀!(重播N次)...我有好多野做呀!我唔係冇野做呀!師傅......」「牙差!牙差呀!牙差!牙差呀!我......」黑麻麻叫咩牙差呀?!我唔信唔驚啫!嚇親隔離床那個就唔好啦!她已經夠脆弱夠驚了!況且我覺得她需要好好休息養好身子去打仗...

我左想右想,為著其他人可以休息的原故,我沒信心,但都祈個禱,然後行去阿婆度,嘗試安撫著她!我輕拍著她,輕輕說:「阿婆,shhh... 安靜少少,妳都要休息下喇!妳休息好身體先會好架!妳安靜... 抖下先啦!乖啦~!shhh... 冇事冇事!......」說了不知多久,我都冇氣兼口水乾,化療後真的很容易口乾,所以我都返回自己床了!

然後突然靜晒!奇蹟呀!怎可能會這樣?!:'D

過了3分鐘,正當感動之際,阿婆又叫喇!「小姐!小姐呀!小姐!小姐呀!......」做乜變了叫我呀?!天呀!=___=

五時許,朦朧中聽到一把男人聲,是跟阿婆說話,他是誰?有男護士咩?是但啦!誰也好,總之都是想阿婆安靜一點!後來我才知原來她是阿婆的兒子,因為誰都勸喻不到阿婆,所以護士半夜三更打電話叫她兒子來!o.O

折騰了一晚,病房的各人早上都很倦仍在睡,然後我聽到走廊有人叫:「6:30am喇!起身喇!梳洗喇!」下?!冇野嘛?!醫院有起床時間既咩?軍訓咩?!病人不是要多睡一點嗎?!我發現病房裡冇人郁,個個都在睡,所以我都繼續睡!起床?睬你都傻!=.=

出院了

是日我可以走的了,但都要等醫生巡房!等到醫生來說我可以走,都要等「批文」,等幾個鐘批文都未搞掂!可以食埋飯先走!=.=

莊主如何吃到三份餐呀?!
隔離床莎莉總喜歡叫外賣,對面床的阿華又陪佢顛!兩隻野叫埋咩楊州炒飯,離晒譜!我說:「好心妳地啦!呢D野油騰騰,都唔適合食!仲有呀!有蝦架!」

阿華說:「妳唔明架喇!我地以前都會食醫院的飯餐的,但慢慢D口味會變左,現在我見到聞到呢D野食就想嘔的了!我都話唔洗戒咩口喇!總之食到就食啦!好過營養不良達唔到標要降班呀!」

我未夠經驗唔夠妳老手,不跟妳爭辯!但妳地兩份餐想怎樣處理?!結果....... 我老公吃了那兩份!XDD

好鄰居

回到家前幾分鐘,樓下嫲嫲打電話來說整了意粉預了給我!:D

另外,我怕回來後沒胃口,所以叫了隔壁鄰居煲粥!

遠親不如近鄰,能認識到好鄰居,我一直都很感恩!亦讓我很安心!:')




上一篇:第一次去QE
下一篇:第一次踏出屋苑

沒有留言:

張貼留言