2013年4月13日 星期六

第一次去QE

2013年3月15日(星期五)

常覺得排政府醫院要等千年的,想不到不用一個星期便排到了!:D

這天老公去了石澳「公幹」,家姐陪我來看醫生!

報到不久,發現有人和我差不多時間到,但苦瓜乾臉,家姐說:「可能人家舊症嚴重些啦!」姑娘聞後說:「邊係呀!咪同妳一樣是新症!」

我和家姐在這場合看似是極不正常的兩個人,係咁嘻嘻哈哈,一點都不似有病,係都似精神病多些!:P

靚仔醫生 + 芋絲

突然見到一名醫生捧著很熟口面的膠片袋,家姐問:「他拿著的是你那些嗎?」我說:「是呀!」然後大家不約而同說:「幾靚仔喎!」XDD

後來叫我入去見醫生,不知我是否最後一個?還是會對新症病人好一點?醫生一點都不予人一種匆忙的感覺,檢查的時候他向房外叫:「芋絲~!」一名護士走進來,原來這名護士叫芋絲?XD

這名「芋絲」負責兩間醫生房,誰有需要她便去那兒!一般在門外行來行去!

突然聽到隔壁房間突然傳來...鬼..叫..聲...?!o.O

我說:「有...鬼....?!」原來是哭號聲!
芋絲在門外說:「唔洗驚!」
我說:「妳係...同我...講?定係同... 隔離...講呀?」
芋絲說:「我同妳講呀!」:P

這是後來住院時偷影的
醫生仔細講解個療程會怎樣,會做六次標靶+化療,之後會做一次電療,一般會三星期做一次!當講解了整個療程會怎樣做,我也沒問題問的時候,老公出現!

醫生問:「呢位係邊位?」
我說:「我老公!」
醫生說:「但我唔會再講多次!我唔會同佢講會做六次化療和標靶,和一次電療,同埋......」

話唔講但其實乜都講晒講多次,我背著老公向著醫生係咁攬住個肚偷笑!笑死我喇!XD

我問醫生:「咁我即係第幾期?」
醫生說:「淋巴就分四期的,你呀... 唔係一就二架啦!」
我說:「哦!(心想:咁求其既?!)... 咁可唔可以繼續做運動架?」
醫生說:「你做到咪做囉!(下?!)咁100個人,99個都冇事,我點知你會否是那一個呀?」

好似好有道理,但又好似係答左即係冇答既野!=.=

抽血

見完醫生後去抽血,驗好鬼多野,咩乙型肝炎、愛滋、仲有一堆好多唔知咩,我只見到護士將好多支tube貼了有我名的labels!@@

詐死是敝莊主強項!就算唔係好驚都話好驚先,希望D人手勢好D和溫柔D啫!:P

聽到護士同人地講:「哎呀!有D肚餓添!有點手軟!」

我聞後說:「咁你去食D野先!我唔會舉報你,你真係去食D野先啦!我驚你冇力呀!」

護士說:「傻啦!抽血唔洗力架!」係咩?嘻嘻!

抽血時敝莊主擰咩面,護士說:「都話唔洗怕啦!睇下!兩支喇!」

我說:「得!你唔洗報告比我聽有幾多支!你抽完先講!」>.<

護士說:「有冇咁驚呀?」

我說:「其實... 我都係扮驚既啫!」怎麼突然覺得自己拍緊周星馳戲?!XD

護士說:「如果早上一開工就見到你就開心囉!好多人都那口那臉架!」

我說:「咁唔係點喎?如果要死我都冇計架!咁而家未死都冇咩大不了!」

*******

其實當時我根本就如正常人一樣,只「知道」自己身體有事,但「感覺」不到嘛!

我亦「聽聞」化療會很辛苦,但未到這一天,我也不會去想,我今天還很好就珍惜今天,未來到的日子我不想去辛苦定,還有幾天時間我要預備自己的「身後事」(即是有什麼要買好買啫!驚之後落唔到街嘛!):P

有什麼要買就好買,想食就好食,想去的地方就好去,我的日子正在倒數著了......


上一篇:第一次住院
下一次:第一次化療

沒有留言:

張貼留言