2013年4月14日 星期日

白血球不達標

2013年4月9日(星期二)

這天早上返QE驗血,下午看醫生!

早上驗血的時候,跟我幾好傾的護士說:「妳好似臉青左D喎!之前見妳塊臉紅D喎!」我說:「咁妳都睇到?!」敝莊主帶了帽子和口罩,得番對眼也看到我臉青?!o.O

但我覺得自己精神和狀態都幾好呀!我又食到野,勁有信心一定沒問題啦!:)

以前來醫院家姐或老公都會陪我,但也許來得太頻密,開始冇人理我!尤其抽下血見下醫生呢D小事!但團契的Candy有空來陪我喎!:D

她也真搞笑,帶了頂cap帽來,還保護自己帶口罩,結果,我覺得她似........ 院友!XDD

由於抽血後有太多時間,我們先吃了個早餐,過了半個鐘後再吃個午餐!見還有很多時間,我們就去了六樓的資源中心坐,起初拿不同的小冊子,之後玩了盤波子棋,然後再在reception拿了些奶粉sample!她還帶了團契寫給我的慰問卡!:)


下午見醫生,他竟然說:「妳白血球唔夠,唔做得喎!」完全沒想過會聽到這樣的說話,當場呆了!「下?!」

醫生說:「最少要1.5先可以做,但妳得1咋喎!」
我說:「差少少啫!」:'(
醫生說:「咁妳係咪想做呀?但白血球太低會易受感染,和亦有可能會發燒。」
我問:「咁點先可以升番?」
醫生又講癈話:「休息下抖下囉!化療將好的細胞都殺埋,咁妳身體要時間再製造... 下星期二再回來啦!」
我叫:「下?!要一個星期後?早D得唔得呀?星期五?星期一都好啦!」
醫生說:「有時差一日就係一日架喇!」

依!豈有此理!最後真的要下星期二!>:(

呀~!激死我喇!點解會唔達標架?!我明明有食野有休息呀!大部份時間已經在家啦!唔通早幾日落過街shopping就叫很操勞了?!但我都是買生活所需用品之嘛!>0<

星期三

翌日,我竟然一整天在家悶悶不樂!腦海總是一個疑問:為何會不達標架?!:'(

其實我想起要做化療就覺得又要去死一樣,但沒得做,即是整個療程又會拉長了!我想起我的11月大計,怕會被擔誤!:'(

哎呀!總之我想快點「埋單」呀!一開始就已經不達標,那之後的怎麼辦?!>.<

星期四

唔得!我要發憤圖強!我要食食食,是要比之前吃得更多!六哥~!打-邊-爐-啦!>0<

多謝天公做美,四月中的天氣竟然突然跌至16度,所以阿哥先睬我!:P

我豁出去喇!以前會很小心這個可以食,這個不要食!現在?戒口戒得咁清搞到唔達標,我唔理喇!牛?阿哥買了美國安格斯牛喎!個名聽起來似是好野,咁... 我食兩片啦!:D

黑魚丸?即是海鮮啦!係唔應該食,但阿嫂夾了給我,那吃一粒囉!:P

其餘?蕃茄、豆腐、生菜、菠菜、餃子可以放心吃,響鈴都是豆腐類啦!多油少少啫!食啦!貢丸,加工食物?是但啦!食啦!^0^

*******

平時一天吃一隻蛋白,現在兩隻啦!

平時都沒飲營養奶粉,一名康復者朋友說食到野就不用飲嘛!但我不斷正常地吃都比之前輕了3-4磅,重點是白血球不達標,所以我...... 飲!哼!

有什麼食療偏方也好,試試無妨!

另外,早點睡和多點休息可能都幫到製造白血球,所以我現在晚上十時許就去睡了!

下次驗血別告訴我不達標,否則我會發顛的了!>0<

後記:一星期後再驗血,白血球有7呀!^0^)


上一篇:第一次踏出屋苑
下一篇:白血球達標了

10 則留言:

  1. 試試紅菜頭煲連衣花生水,可以提升白血球。

    回覆刪除
  2. 我見教會弟兄買,好多時都要去有機蔬菜店買。

    回覆刪除
  3. 飲多些水,
    早睡早起,
    對少些電腦,
    到郊外(搭車可到的)呼吸下新鮮空氣... 花花字

    回覆刪除
  4. 是呀...吃要吃得健康, 寶琳都有有機蔬菜店...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在買菜都買機菜,我去新都城三期間「有機仔仔」買!豬肉都買冇落防腐劑和生長劑的!蛋買Korea的冇落激素那些!...我覺得自己過緊「富豪」生活,價錢係唔洗睇的,買啦!...學財爺的鑼輯,我的「富」不是看戶口數子,而是態度而已!XDD

      刪除
  5. 好欣賞你面對逆境的態度,希望你早日康復!下面有個網頁有一些針對做化療時的湯水食療,希望幫到你啦!

    http://www.healthy-food.hk/?cat=12

    回覆刪除
  6. 可能要食多d瘦肉精、激素、防腐劑先得,始終我地食慣左。

    回覆刪除