2013年4月19日 星期五

白血球達標了

自從得知白血球未達標後,那個星期每天一杯奶粉、兩隻蛋白、五穀全麥包、有機黑豆豆漿、香蕉、蘋果、橙、士多啤梨、奇異果、提子、蕃茄薯仔魚(或西施骨)湯,好努力食野,菜呀!三文魚呀!肉呀!甚至連牛肉雞肶都破例吃過了,總之食得就好食!也好努力去休息,可以的話就訓個晏覺,晚上十時許又好去睡,休息多D希望有助製造白血球嘛!:)

敝莊主從前努力的指標是游踩跑,如今努力的指標竟然是食和訓,真是世界變!都唔知發生咩事?!=.=

2013年4月16日(星期二)抽血+見醫生

今早又返QE抽血,超順利!幾乎等都不用等,第二個便到我了,話咁快又抽完!還碰到以前對面床的院友阿華,拿拿林問她取了電話以便聯絡!:D

我原本諗住去個廁所才抽血的,但既然抽完都未去,不如磅下重先去啦!重少少都好嘛!:P

哎呀!好感動呀!體重升番啦!由上星期的50kg升番去52kg喇!這個食和訓的策略好似掂啊!^0^

還有四個幾鐘才見醫生,咁做咩好,回家再出來?不過今次團契的Candy都有陪我來,那就在醫院磨吧!上次在Canteen磨,吃完早餐再吃午餐!今次在Pacific Coffee磨,我吃完菠菜磨菇蛋批,過了一會再來個煙三文魚碎蛋三文治!(食得就好食呀嘛!:P)

這個朋友真夠義氣!上次她知我會帶帽,她也帶帽來;今次知我會用頭巾,她也帶條頭巾來(雖然只是影相之用)!算有義氣!:D


磨了不知多久,我們又去資源中心玩飛行棋和波子棋!夠鐘就落番去等見醫生!

今次是個女醫生,她說:「今次白血球夠,可以做的了!」
我問:「咁係幾多?」
她說:「7點幾...」
我說:「下?7!」心想突然又升得咁勁呀?上次才得1!
她說:「總之在個range內就可以,不是多就好架!」
我問:「咁幾時做?」
她說:「聽日可以的了!在日間化療中心,不用住院的了!...另外,由20號開始,一連7日到屋企附近的診所打白血球針,一陣姑娘會比資料你的了!一陣藥單會寫埋,咁你返到屋企放在雪櫃,不是冰格呀!每次帶一盒去!至於診所地址,一陣姑娘會比你!」

起初都不以為意,打針?照道理都是吉一下的事啫!後來才知原來之後會周身骨痛!因為白血球在骨髓製造,所以當它在骨裡走出來時就會覺得痛!哎呀~!聽到我心都寒!還要7天?!天呀!虐待呀~!~>0<~

我記得之前醫院比過止痛藥我,不過我從來都沒吃過!咪喇!搵番出來防身!以前敝莊主錫身唔鐘意食chemical污染身體,有病勁少去看醫生,止痛藥都沒怎樣吃過!但現在乜幅射、毒藥、類固醇都打晒入來,還會在乎那些止痛藥chemical嗎?!

其實我已經開始揣摩到提升白血球的方法,怎麼這麼快就決定我有此需要呢?難道是因為我上次三個星期的白血球才回升到1,那即是首兩個星期時可能更低所以有危險嗎?!:'(

之前想到又要做化療就會想起又要去死一次,因為據上次經驗是會死三天!但今次的注意力倒放了在三日後那7天怎樣過...... >.<

我唔鍾意打針架~!>0<

但肉隨jump板上,都冇計!那...... 來吧!可能不是傳說中的咁恐怖呢?:P



上一篇:白血球不達標
下一篇:第二次化療

1 則留言: