2013年6月4日 星期二

第4次化療

2013年5月28日(星期二)抽血+見醫生

不知是否上次回魂的時間長了些,好像很快又到抽血和見醫生的日子!由於老公有些假要在月底前清,所以難得地可以和我去醫院抽血,之後他說不如順便去睇鴨仔喎!:D

閉關的日子,敝莊主從沒想過要到外邊逛,平時出外的地方只有醫院和返附近的教會!但又想,化療前夕都應該是我最壯的時候,應該都無妨啦!:)

其實我一向都不喜歡去鬧市,所以快手影幾張相便走了!這次應該是我化療後第一次搭公共交通「去街」!


下午見醫生,老公要返工,由於見醫生這活動實在太費時和無聊,所以敝莊主一個人去就可以了!

上兩次都是同一個女醫生,今次這個男醫生敝莊主第一次見喎!言談中,覺得這個醫生挺好啊!起碼溫文有禮有誠意有耐性也沒有說行貨的癈話!:)

醫生:你有冇咩問題想問?
我:如果到咁上下(癌細胞)都已經死鬼晒的話,可唔可以唔洗做六次?
醫生:唔好喇!你呢個可以根治,差少少復發就唔好啦!六次之後再照PET scan啦!

我:我想問,做得多呢D血管係咪會冇乜彈性?上次插個豆好鬼痛呀!
醫生:你現在應該還OK呀!有D打得耐會真係難搵D,但你OK呀!

我:上次我條脷痺痺地咁,但之前又冇咁既?D藥的份量係咪同之前的一樣?
醫生:一樣呀!...咁痺我又唔係好清楚,但如果一些反應過一段時候是會散的,都沒問題的!

我:我想問呢,咪話可以做下運動既?可以跑步嗎?
醫生:看幾劇烈啦!普通慢慢跑都得既,同埋看在那一段時候,開頭就唔係咁好啦!因為容易受感染,但去到後段的話,都冇乜所謂啦!

敝莊主聞後眼睛發亮,很久沒跑過了,真的想試下!這個醫生都說得較中肯,起碼比起最初那個醫生說的「100個沒事,鬼知你會否是那一個」沒這麼行貨!:)

等見醫生等了半個鐘,之後等護士叫名反而還等得久,等了個幾鐘!=.=

終於叫我了,護士拿著好幾份文件說:「那明天9點鐘......」什麼?!明天?!我還以為會是星期四添!忽然所有計劃都打亂了,我還打算明天踩trainer或試下跑步,明晚炆多次豬手食,然後就好上路!突然在明天,我要準備早餐午餐等東西啊!o.O

2013年5月29日(星期三):第4次化療

今次未有足夠的心理準備便來做第4次,幸好之前一晚老公還可以買到Strawberry,有些水果食下開心些!另外今次連得力素葡萄糖都帶來,口苦口痺口啖時可以頂一陣!


又要拮豆!護士1號正在為一名人士拮,護士2號可能認得我上次鬼叫,一見到我就說:「呀!呢個要.....(講了個我唔識的英文!@@)」護士1號望了望,說:「OK的!她(血管)明顯的!」於是護士2號就幫我拮了!

被拮兩次的罪證!:'(
我已經很冷靜沉住氣由她拮的了,好!拮了!怎料護士2號說:「唔得呀!冇血呀!」呢條友係度講緊乜?唔明!當她再講多幾次時,我才想是否發生了什麼事?她說:「唔好意思... 唔得呀!要整過!」我不可置信地瞪著她,唔係呀嘛?!晴天霹靂!o.O

最後還是要較專業的護士1號來!=___=

家姐在我settle down後來到,老公下午放假來,他來接力後家姐便去了我家煲海底椰雪耳蘋果水!而我在未準備好下便完成了第4次!

四時許回到家後原本很想去睡,但又想到睡醒後可能會沒胃口,所以不如早點吃晚餐啦!見兩名助手都在家,唔好晒啦!咁家姐幫手切蕃茄和洋蔥,敝莊主就可以煮肉醬意粉!:P

結果,5:45pm已吃晚餐,6:45pm已經去睡了!Zzzz...

副作用

原本打算在星期三炆的豬手,結果在星期四炆,但其實一早預料過化療後未必會想食,但見老公說他會吃,家姐又說煮了後可放冰箱,結果我都有煮,但最後果然是一點也不想吃!我聞到那些味已經想嘔,見到更加反胃!最後成煲1.5kg豬手被老公分三次食鬼晒!=___=

今次我對副作用有足夠的心理準備,所以當它來到的時候都是沉著應戰,有些到今天仍未散去,但忍多陣吧!我知道現在食乜飲乜都沒用的了,但時候到了,它就會過去!回頭望時,我都不明為何上一次的心情那麼差?!可能上次只是理性上接受要與不適情況共存,但最後還是不甘心做什麼都無補於事,加上未試過這情況,所以淪陷了?!

自己開始有不成文的做法:「頭七」如非必要都不要出街,尤其是一個人!我的學生最初聞後說:「嚇死人咩?講到咁恐怖!」她指頭七?哇哈哈!但敝莊主的意思咪指頭七日囉!後來我更變本加厲:「我頭七緊呀!」敝莊主百無禁忌!大吉大利!XDD

希望六次之後真的可以永遠脫離化療,我想過番一些正常的生活,吃我想吃的東西,做我想做的活動!:)

後記

寫好篇blog及post了後,忽然「發作」起來!之前還摸不著頭上次幹嗎那麼失落,轉個頭便莫名地失落起來,原來是不能理解的!跟上次一樣,whatsapp不想覆,話也不想說,冇晒mood,但又繼續機械式運作,再次淪陷...... 不同的是,我今次會當這是「正常」的反應,心情尚算平靜,只是沒趣而已!


上一篇:走過流淚谷
下一篇:第一次跑步

5 則留言:

  1. 其實在治療其間是會有情緒不隱的情況,嚴重者會有抑鬱症,這個都是副作用的一種,看一套喜劇或書、做一點自己喜歡的事、找人傾訴...不要樣自己太depress啊!努力!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!我之前沒想過副作用會影響到情緒,以為只是會令身體不適,現在體會原來會失控地depress... 昨天心情勁低,結果化石般坐在梳化,看了三套碟+電視劇,side track下自己個腦... 今天好多了!:D

      刪除
    2. 你也很懂得舒緩自己的情緒啊!這樣對病情相當有幫助,SUPPORT SUPPORT!!!

      刪除
  2. 莊主加油!! 捱埋佢就做乜食乜都得~ YEAH!

    回覆刪除