2013年4月28日 星期日

一連7天的白血球針

第一天:2013年4月20日(星期六)

未打先驚的白血球針終於開始要打了!係咪真的會周身骨痛架?!>_<

今天死死地和老公爬來診所,經常地覺得老公行得好快!一段來回診所的路程,我吠了老公N次:「Follow my pace!! ...Not in front of me or behind me! Could you walk WITH me?!」>.<

來到診所,比了錢取了籌後,哎呀!幹嗎我很緊張呢!我的平安、喜樂、勇氣指素忽然急降...

家姐whatsapp說:「發揮你大無畏超級阿Q精神!」
我:「冇乜剩喇...」
家姐:「你冇添加咩?」
我:「心口作悶冇心情呀...」

不行!不可以亂!不可以慌張!要冷靜!祈禱、默想... 心情終於平伏過來了!:)

叫我的籌號了,問姑娘:「痛唔痛架?」
姑娘說:「幼針應該不會很痛,甚至有人感覺不到添!...點呀?你覺得痛唔痛呀?」
我說:「 咁又唔痛...」


不知是化療的副作用未散,還是這支針都會令人想嘔,總之我一路行一路拿著個膠袋以防萬一!

我說:「我覺得我拎住個空袋fling fling下好白痴咁!」
老公說:「但... 你一向都白痴個喎!」哼!>:(

過了10-20分鐘,不知是心理作用還是真的咁神奇,我說:「哎呀!左邊盤骨有點痛!...(過了一會)哎呀!左邊手臂喇!...(繼續行)哎呀!左邊腳喇!點解全部左邊架?支針落在左邊,但不是運行全身既咩?!」

老公笑:「你好似拍緊鬼片咁!冇人搞你突然又話呢忽痛果忽痛!」點解人地覺得不適,但經我個口講完變成笑話咁既?!=.=

聞說支針可能會周身骨痛,但so far我的感覺似運動後少少酸痛的感覺,可以接受,我反而是打完後有少少作嘔的感覺!o_O


第四天

昨天覺得條脷有點麻痺又有點苦,百思不得其解,是那一家的副作用呀?沒新藥呀!除了那支白血球針!今天翻開張單張來看:「過敏反應:在注射後出現異常反應,包括...... 嘴巴或喉嚨有腫脹刺痛感、呼吸困難...... 請立刻通知醫護人員或安排覆診。」

請問「嘴巴」和「脷」是同一樣野嗎?那... 有點麻痺又算叫腫脹刺痛嗎?這算是過敏反應嗎?還應該打嗎?...找不到電話查詢,那照去診所,到時再問姑娘吧!

7天的「補品」
其間我的「顧問」(一名淋巴癌康復者朋友)說:「塊臉有冇腫呀?冇就照打啦!唔係你唔夠數呀!」下?!o.O

幸運遇上好心的姑娘,她翻開自己的私人記事簿,找了QE的直接電話,打過去問!...等了一會,姑娘說可以繼續打喎!

口苦脷麻痺?敝莊主最後回家塞了舊蜜糖在口!問題解決了!XDD

「顧問大人」說:「洗乜出去診所打呀!自己來啦!」張單張其實有教如何自行注射的,但敝莊主做不出如此自虐的行為呀!>.<

他說:「叫樓下幫你打啦!」
我問:「佢識??但... 可能你地知怎樣打,但始終少做喎!」
他說:「咁又係... 但其實打呢支針係最基本的技巧,冇咩特別,督落去就係!」

打了幾次我都發現很容易,連血管都不用找,在肚皮搵個靚位督落去皮下脂肪就得的了!


第五天

很幸福的一天!有專業的護士上門幫敝莊主打針!兩下手勢就搞掂!真的可省回很多時間,不用出街就不用傷元氣,要暈的話還可在自己的床上暈!真是打針以來最幸福的一天!多謝阿嫂!^0^

補品的蘆山真面目
第七天

今天是最後一天打了,昨天打完什麼反應也沒有,可能適應了吧!:)

不過今天個back有點痛,黃昏開始這種「陣痛」更明顯!哎呀!發生咩事?想起了人家說:「白血球在骨髓製造,所以當它在骨裡走出來時就會覺得痛!」敝莊主反應遲鈍,7天後才有反應?!o.O

咁... 要用絕招了!就是... 拿拿林去訓覺啦!睡著了就什麼也不知道了吧?!:P

謝謝大家的代禱!這晚忽然勁好訓!睡了近10個鐘,醒來就沒事了!:D
 
*******

「顧問大人」說:「依你要這樣打針法,化療後三天開始打,我估是因為你白血球跌得太低,人家做第三四次先跌到冇貨,你第一次已經冇晒貨!所以打針幫你製造快些都好的,否則你下次又唔夠數做!...但如果日後你自己再製造唔設的話,有可能要繼續打針幫你!」

下?!唔好呱?!我還是加倍努力食和訓好了!>.<


上一篇:第二次化療
下一篇:向頭髮說再見

5 則留言:

  1. 我都有親友曾經謳患這病(第3期),經過瑪麗醫院的標靶治療後,現已痊癒接近一年了,放心,仲有好多成功例子.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又覺得我會好番,但......過程有時辛苦之嘛!:P

      刪除
  2. 用花生衣煲水飲,或做氣功升指標!

    回覆刪除
  3. 過程真是幾辛苦!! 希望早日康復!!!! 唔洗再受苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!咁暫時又唔係日日都辛苦既,有時都有些好日子過的... :)

      刪除