2013年4月24日 星期三

第二次化療

2013年4月17日(星期三)

今次是第一次到日間化療中心!

9am來到,搞一輪手續便上一樓的日間化療中心!先取籌,叫號時就入去量血壓!之後要出番去坐和等!

我見還有時間,加上驚一陣會餓死,所以叫家姐幫我去Pacific Coffee買個批上來吃!:P

但周圍只有我一人在吃,這是我這個星期養成的「習慣」,因為經常怕自己吃得不夠,所以經常都在吃!^_^!

10:15am左右開始叫名時入去!又要吉個「豆」!今次在右手手背!>_<

有電視位坐
雖然這是我第一次來,沒什麼經驗,但我已經帶備了坐長途機用圍在頸的cushion!嘻嘻!用枕頭袋入住佢,因為洗枕頭袋容易D!:P

陸續有人坐好後,「餐車」不斷往來,送「餐」(化療藥)給不同的人,然後兩名護士一起核對資料!

敝莊主先要吃粒止痛藥,我不明解但沒問,有少少印象上次可能都有!11時許又來打「迷暈針」(止嘔)!唉!又是那種頭暈暈手腳麻木的感覺!不知是否藥力運行到心臟附近那住晒,我突然心酸起來,心想這種經歷又要再來一次?!眼睙無聲地流了下來...

護士說半個鐘後開始吊標靶藥!11:25am打算無拘束地不用拖著部機去個廁所先,怎料護士已經來,我說:「又話半個鐘先?!」「真係咁準時30分咩?!」最後,唯有拖埋部機去啦!然後似曾相識的「芋絲」出現!(詳情可看第一次去QE

芋絲問:「妳屋企人在嗎?可以叫他入來同妳去廁所喎!」
我說:「唔洗喇!肯定走左落街啦!」
阿芋絲問:「咁妳得唔得呀?」
我說:「得...!」心想有咩唔得至得架?!
芋絲說:「見妳腳步浮浮咁!我陪妳去啦!」懵仔針未散我想架?!
芋絲又說:「等我幫妳推(部機)啦!我驚妳踢跌左佢仲麻煩呀!」^_^!
去廁所敝莊主當然會鎖門啦!
芋絲說:「下次唔好反鎖喇!我在出面幫妳睇住架嘛!如果妳在入面有咩事就麻煩喇嘛!」
乜我有咁痴呆咩?!什麼時候我已經到了這個年紀?!=.=

不知什麼時晨,家姐又返來了!1pm前呱?第一次在這兒做,都不知幾時才搞掂,食個飯先好喎!於是家姐幫我去canteen看有什麼好吃!:P

最後買了兩餸飯,總之清清地,瓜瓜菜菜就可以了!幸好這個星期養成有得食就好食的習慣,敝莊主當然話咁快就將它消滅了!:D

 
但怎麼這個我現在看了千次都覺得不吸引的飯餐,我當時竟然可以在9秒9內吃掉?!o.O
 
然後突然見到一個眼熟的身影飄過!老公?!沒聽過他說會來啊!
 
然而,探病的兩個人...... 「喂!你兩個係咪探病架?兩個都係度攬住個電話?!」>:(

家姐說:「你另外個家姐問我你點呀?」
老公說:「呀xx問我你點呀?」
......!! =.=

 
1:30pm左右,吊完包標靶藥了!嘩!兩個鐘!
 
家姐冒汗:「咁咪有排吊?」
我說:「冇理由呀!上次都係吊左四個幾鐘,唔會耐得過上一次呱?」
護士說:「好快!大概個半鐘!」
我說:「標靶咁貴,皮幾野!緊係要慢慢嘆架啦!」正一苦中作樂!:P
 
之後換了第一款化療「毒藥」,共有三款!


之後有的是兩支大針筒咁,護士來隊埋落黎,2:30pm都搞掂了!

阿四去繳費,之後可以起駕回府了!:D

敝莊主好豪咁...... 第一次從醫院搭的士返屋企!$$$......


副作用

第一次時心口作悶、口乾、有兩晚睡不到,今次我早有準備,煲了滋潤喉嚨的飲品,並且在未口乾時已經把整煲喝掉了!今次情況並不太壞!:D

心口都有作悶但沒上次咁差,但星期五下午至晚上開始有點反胃的感覺,不太想吃!幸在我發出求救的呼聲後,教會弟兄姊妹都為我祈禱,最終沒有嘔,更安然地睡了一晚!感恩!:)

星期六晚上,有胃口就來了個老公至愛的打邊爐!問了隔壁鄰居借煲,原來他們那個是分隔鍋來的!幾好喎!那就可以跟老公的河水不犯井水!

我吃的都是平時吃的,菜呀!蕃茄、豆腐、粟米、金菇、韓國菇、三文魚、餃子... 那些丸和肉是老公的!

我覺得打邊爐跟倒晒在鍋煮都是差不多之嘛!不過,最後還是決定:以後最多每次療程吃一次!並放在第二或第三個星期裡!所有煮好的東西攤一會才吃,夾起熟的食物才放生的!:)




上一篇:白血球達標了
下一篇:一連7天的白血球針

沒有留言:

張貼留言